joi, 19 decembrie 2013

Inca un .... an ! Cu bune , cu rele dar .... inca unul . Semnificativ ? Toti anii mei, de cativa ani incoace sunt .... semnificativi . Am invățat să .... învăț din fiecare clipă trăită ceva .... M-am înțelepțit ?? Ha -ha ! Ce glumă bună ! Nu , nici vorbă .... dar am ... învățat să învăț ! Mi-e mai usor .... nu mă mai plâng .... Asteptările mele de la ceilalți sunt la fel de mari dar ..... am învățat să nu mai aștept . Dacă ei pot fi asa cum imi doresc eu ... e foarte bine ! Dacă nu ... e la fel de bine ! Încerc să îi iau așa cum sunt .... și să merg mai departe . Am învățat că .... nu pot salva pe toată lumea .... Că nu pot salva pe nimeni .... nici măcar pe mine însămi dar .... că nu asta contează . Contează să încerc să fiu mai bună cu fiecare zi ce trece . Reusesc ?? Nu stiu . Nu cred dar .... încerc .... Mă străduiesc . Încerc sa fac un lucru bun în fiecare zi .... Reusesc ? Nu ... nu ...întotdeauna dar .... cred că străduința .... contează ! Exercițiul de a fi .... mai bun .... mai corect .... mai uman ... Contează însă , doar pentru mine să ..... văd , în fiecare zi frumosul , atruismul , căldura sufletească în ființele de care m-am înconjurat , să fac abstracție de mizeriile pe care alții mi le pregatesc cu atâta minuțiozitate .... să nu le țin minte și ... să încep fiecare zi ca și cum aș fi .... în ultima mea zi .... pe pământ !!! Încerc să îmbrățișez în gând fiecare ființă ce îmi iese în cale și să îi transmit gândul meu ... bun ! Să nu creadă cineva că .... iau razna ? Ba ... să creadă fiecare ce vrea ! E postul Crăciunului și eu vreau să trăiesc .... în liniște și în curățenie sufletească aceste zile . Pentru că .... așa vreau eu . Ce egoistă sunt , nu ??? A mai trecut un an ! Semnificativ ??? Cu siguranță ! Am cunoscut atât de mulți oameni pe care nu credeam și nu știam că îi voi cunoaște . M-am îmbogățit cunoscându-i ! Fiecare dintre ei ....e ca o ... lecție ! Unii sunt lecții .... rarisime , alții sunt doar lecții demonstrative .... A mai trecut un an !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu